کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار Tixati مدیریت دانلود بیت تورنت قدرتمند و قابل حمل

تیکساتی یک نرم افزار رایگان و آسان برای استفاده است که به شما امکان دانلود فایل‌ ها از طریق بیت‌ تورنت را می‌دهد. این نرم افزار جزئیات کاملی از تمام منابع (Seed)، کاربران دیگر (Peer) و مشخصات انتقال فایل را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین دارای قابلیت‌ های قدرتمند برای نمایش و کنترل پهنای باند و یک سیستم کامل جستجوی توزیع‌ شده (DHT) است. تیکساتی یکی از پیشرفته‌ ترین و انعطاف‌ پذیرترین نرم‌ افزارهای مدیریت دانلود بیت‌ تورنت موجود به شمار می‌رود. برخلاف بسیاری از نرم‌ افزارهای دیگر، تیکساتی هیچ‌ گونه جاسوس‌ افزار، تبلیغات یا ترفند های آزار دهنده ندارد.

 

نرم افزار Tixati مدیریت دانلود بیت تورنت قدرتمند و قابل حمل

 

نسخه قابل حمل تیکساتی برای اجرا روی فلش مموری یا دیگر حافظه‌ های قابل حمل طراحی شده است. این نسخه، تمامی تنظیمات خود را در همان پوشه فایل‌ های اجرایی ذخیره می‌کند و مسیر تمام فایل‌ ها نسبت به پوشه‌ی برنامه تعریف می‌شود.

حذف کردن فایل "tixati_portable_mode.txt" داخل پوشه فایل‌ های اجرایی بسیار مهم است. این فایل باعث می‌شود تیکساتی در حالت قابل حمل اجرا شود. (فایل‌ های اجرایی این نسخه، در واقع همان فایل‌ های نسخه‌ی استاندارد هستند.)

هنگام اجرای نسخه قابل حمل از روی فلش مموری، به خصوص فلش‌ هایی که با فرمت FAT16/FAT32 فرمت شده‌اند، ممکن است در زمان شروع دانلود فایل‌ های جدید کمی تأخیر داشته باشید. دلیل این موضوع این است که راه‌ اندازی و اختصاص فضای ذخیره‌ سازی برای فایل‌ های حجیم روی حافظه‌های فلش، در مقایسه با هارد دیسک‌ های معمولی، زمان و منابع بیشتری می‌طلبد.

 

قابلیت‌ های تیکساتی به شرح زیر است:

  1. نمایش جزئیات کامل از تمام بخش‌ های یک اشتراک بیت‌ تورنت، شامل کاربران دیگر، تکه‌ های فایل، فایل‌ ها و ردیاب‌ ها (Tracker)
  2. پشتیبانی از لینک‌ های مگنت (Magnet Link) که دیگر نیازی به دانلود فایل‌ های .torrent نخواهید داشت.
  3. الگوریتم‌ های بسیار کارآمد برای مدیریت کاربران دیگر (Choking/Unchoking) جهت اطمینان از سریع‌ ترین دانلودها
  4. رمزنگاری ارتباط با کاربران دیگر برای امنیت بیشتر
  5. سیستم کامل جستجوی توزیع‌ شده (DHT) برای اشتراک‌ های بیت‌ تورنت بدون ردیاب که شامل نمودارهای ترافیک پیام‌ های جزیی و ثبت وقایع قابل تنظیم است.
  6. نمایش پیشرفته پهنای باند برای کل ترافیک و ترافیک هر دانلود به صورت جداگانه، با تفکیک بایت‌ های پروتکل و فایل و همچنین تفکیک ترافیک خروجی برای دانلود و آپلود
  7. کنترل بسیار انعطاف‌ پذیر پهنای باند، شامل تنظیم نسبت دانلود و آپلود و اولویت‌ بندی قابل تنظیم برای هر دانلود و کاربر دیگر
  8. نمایش گرافیکی وضعیت تکمیل فایل‌ های دانلود شده، تکه‌ هایی که دیگر کاربران در اختیار دارند و وضعیت کلی اشتراک بیت‌ تورنت
  9. ثبت وقایع قابل تنظیم برای هر دانلود و هر کاربر دیگر درون اشتراک
  10. قابلیت‌ های حرفه‌ای مدیریت فایل‌ های محلی که به شما امکان می‌دهد حتی در حین دانلود، فایل‌ ها را به یک پارتیشن دیگر منتقل کنید.
  11. سازگاری کامل با پروتکل بیت‌ تورنت
  12. نسخه‌ های مخصوص سیستم‌ عامل‌ های ویندوز و لینوکس - جی‌ تی‌ کی در دسترس است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50824 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/03 تعداد مشاهده: 135
سافت گذر